کد مطلب : ۹۷۴
بازدید: ۲۳۰۶
واکنش علی رهبری به انتقادهای کامکار
هوشنگ کامکار روز گذشته انتقادهایی جدی در واکنش به کارنامه علی رهبری منتشر کرد. امروز علی رهبری با ارسال یک ایمیل یک پاسخ ابتدایی به او داده و اعلام کرده که پاسخ آنچه «سخنان بی ربط» او می‌خواند را در آینده خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
آقای کامکار این پاسخِ من به تو نیست؛ پاسخِ نوازندگانِ ارکستر به توستبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ هوشنگ کامکار روز گذشته با نوشتنِ نامه‌ای خطاب به علی رهبری، انتقادهایی به یک سال فعالیتش در ارکستر سمفونیک تهران وارد کرد. علی رهبری چند روزی است که از سِمت مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران استعفا کرده و به طور رسمی از ارکستر سمفونیک خداحافظی کرده است. او چند روزی است که در ایران حضور ندارد و به وین رفته است.

اما به فاصله‌ی یک روز پس از نوشتنِ نامه‌ی هوشنگ کامکار، علی رهبری در واکنش به یادداشت کامکار که روز گذشته منتشر شد، پاسخی برای انتقادهای کامکار نوشته و در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داده است. البته این پاسخ نه از زبان خودش که از طرف چند تن از اعضای ارکستر است. به خواسته‌ی علی رهبری نامِ نوازندگان منتشر نمی‌شود و در ادامه متن نامه و ایمیل‌ یکی از ایشان به او منتشر می‌شود:

علی رهبری: آقای کامکار من بزودی جواب  سخنان بی ربط شما را در مورد رفتار خودم با نوازندگان خواهم داد. ولی شاید برایتان خجالت آور باشد که این ایمیل  را که یکی از ایمیل‌های نوازندگان جوان  ارکستر به من بوده است ملاحظه بفرمایید.

سلام مایسترو رهبرى
امیدوارم حالتون خوب باشه...
استاد میخواستم التماس کنم بمونید.شما و سمفونیک تمام زندگى من و تمام شادى و عشق من بودید.نمیتونم قبول کنم نبودنتون رو.شما به من ارزش دادید، احترام دادید، نه فقط به من، به همه ما.استاد من به عشق سمفونیک و شما هرروز صبح ساعت ٥ صبح از خواب بلند میشدم ٦ وارد منطقه طرح میشدم که هم ماشین بیارم و هم اینکه بتونم زودتر برسم به تمرین.استاد روزهاى سمفونیک بهترین روزهاى زندگى من شد بهترین لحظه ها، عاشق اون لحظه هایى هستم که تو تمرین یا اجرا زمانى که سکشن ما، تم یا قسمت مهمى داشت شما ما رو نگاه میکردید.همیشه سعى میکردم حفظ کنم بعضى قسمتها رو که وقتى احیانا به سکشن ما نگاه کنید بتونم نگاه شما رو متوجه بشم،گاهى نگاهتون با لبخند رضایت همراه بود.تمامش تو ذهنم ثبت شده استاد، فراموش نمیکنم.

استاد من پول نمیخوام فقط میخوام شما بمونید.هر کارى ازم بر بیاد انجام میدم که برگردید، متنفرم که آدم کوچکى محسوب میشم...
شما از توضیح خیلى بدتون میاد، نامه من اصلن مختصر نبود، عذرمی‌خوام، ولى حتی یک هزارم احساسم و حال بدم نبود.

واقعا دوستتون داریم، ما دیدیم شما براى ما چکار کردید، ما قدردانیم. ما درک میکنیم چه خدمتى به ما کردید, ما به اون آدمهایى که میخوان شما رو از ما بگیرن اهمیت نمیدیم، به حرفهاى چرندشون اهمیتى نمیدیم. ما فقط شما رو میخوایم، ارکستر به شما احتیاج داره استاد، تنهامون نگذارید لطفا.
التماستون میکنم برگردید...

عضو خیلى کوچک ارکستر سمفونیک تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2