کد مطلب : ۹۷۵
بازدید: ۲۱۳۶
ادای دین به هنرمندان فقید از یاد رفته
نمایش «خانه دلقک کجاست» به کارگردانی نوید فرح مرزی این روزها در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه می رود.
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
استقبال از نمایش؛ خانه دلقک کجاستبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ نمایش«خانه دلقک کجاست» هفته خود را در حالی در تماشاخانه همای سعادت آغاز کرد که مورد استقبال غیر منتظره هنرمندان تئاتر و تئاتر دوستان قرار گرفت.

کارگردان «خانه دلقک کجاست؟» با اشاره به اینکه این نمایش ادای دین به هنرمندان فقید از یاد رفته است، عنوان کرد: چه خالی است جای بزرگانی همچون خسرو شکیبایی، هادی اسلامی، مهدی فتحی، حسین پناهی، بانو نیکو خردمند، حمیده خیرآبادی، جمیله شیخی و عزیزان از دست رفته تکرار نشدنی هستند. مناسب دیدم که در پایان هر فصل از نوشته‌هایم یادی از این عزیزان بکنم که حالا در پایان اجرای هر شب نامی از ایشان می‌برم و ادای دینی به آموخته‌هایم از ایشان می‌کنم. شاید این حرکت کوچک تلنگر کوچکی بر بی‌مهری ایام باشد.

«خانه دلقک کجاست؟» زندگی یک بازیگر را روایت می کند که شب آخر اجرای خود در اتاق گریم نشسته و بر اثر اتفاقاتی، آن شب را به صبح نمی رساند و در صحنه جان می سپارد.

علاوه بر نوید فرح مرزی، ادموند اوراحی، محمد حق‌شناس و امیر طهرانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. سایر عوامل این اجرا عبارتند از کارن همایونفر آهنگساز، مسعود سلامی طراح نور، رحیم بهبودی‌فر طراح صدا و فرهاد اسماعیلی نریتور.

نمایش «خانه دلقک کجاست؟» تا آخر اسفند هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه همای سعادت به آدرس شهر زیبا، خیابان آیت الله کاشانی، زیرپل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱ به صحنه می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2